Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

lördag 8 juni 2013

Markus present....

....ja då får jag visa andra sidan! samt första uppslaget tänkte jag :) Använder typ samma papper, spets & blommor på uppslaget för att det inte ska kännas rörigt.... sedan som jag skrev i förrgår så går hela albumet i typ samma färger & stil... mycket Tim Holtz ;)  På varje tags har jag olika band & snören så det blir lite liv även när albumet är stängt.... En liten charms med texten "Love" hänger på denna sidan <3>
Här syns tydligt att jag målat & krackelerat....
Visst är de 2 vackra tillsammans!! Markus blev riktigt glad för sin 18-års present & albumet gjorde tydligen succe´ på kalaset, fniss!
Nu ska jag ut & gräva grus, bära sten till vår framsida.... ramar in vår rabatt :)
KramiZar <3>

1 kommentar: