Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 30 juni 2013

Student....

 ...kort på beställning :) Oj! vad studentkort jag gjort... så detta är bara en i raden . Så till nästa år måste jag köpa mig några nya studentstämplar att variera mig med. Detta är en "Hängel & Stängel"
 "Maja Design" papper & även de små blå blommorna som jag gjort är Majapapper ;) Tårtpapper & kakwellpapp samt de gula blommorna är gamla isärplockade ljusmanchetter.

Jag har målat hörnen & blommorna med lite vit Gesso samt "snöfärg" på hörnet.
Hoppas ni fick lite inspiration! Jag har varit på västkusten & scrappat sedan i onsdags... inte enbart ;) har tittat på massor av fotboll också då min lillpojk spelat Kalles Kaviar Cup i Hunnebostrand.
Men imorgon jobb igen så nu blir det natti natti KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar