Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 12 juni 2013

You and me...

...och true love heter sidorna på det andra uppslaget i Idas pojkvän Markus album. Det sydda, svartvita foton & Tim Holtz papper kommer igen även här som ni ser. Han fyllde 18 år & höll på att ta körkort så var det ett naturligt val av papper... eftersom det var gamla bilar & bilskyltar på något samt bilmärken på något annat, tyckte jag det var lite kul ;)
Här syns vägmärkena tydligt :) Svart silkespapp & gamla bruna härliga knappar = mums!
 Eftersom tagsen skulle gå att dra upp & läsas... (där ytterliggare presenter står skrivet) så fick jag sy små fickor eller bara låta en bit vara omonterat, fniss! vilket jag naturligtvis lyckades glömma några gånger & fick hitta på en ny lösning ;) Men som jag skrivit tidigare: Det kan inte bli fel bara annorlunda!!
 Visst är knappar ett fantastiska ting!! Använder dem ofta för att dölja något oönskat på ett foto som här....
True Love <3 :="" amp="" att="" av="" b="" dagar="" deras="" det="" eller="" enorma="" ett="" f="" h="" hur="" i="" k="" knas="" llande="" m="" n="" nader.="" omkring="" r="" rart="" rh="" rjan="" rlden="" rlek...="" rligt="" runt="" s="" se="" som="" st="" stan="" stilla="" v="">Nu ska jag ner & göra det sista två studentkorten som jag fått beställning på så ha det gott!
KramiZ Ullkika <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar