Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 8 oktober 2013

....å här är bokmärken i lila :)

 ... ett av dem blev till min arbetskamrat & eftersom jag samlar på bokmärken så gjorde jag faktiskt ett lila till mig också.... tro det eller ej ;) Jag har dock inte använt det än!

 Lager på lager blev melodin på dessa 2 med "Maja Designs" papper samt band & spetsar.... sedan syddes det lite grann.
Ett snabbt inlägg idag! Jag börjar jobbet tidigt imorgon.... 05.30 ringer klockan Zzzzzz!
Hoppas vi syns imorgon! KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar