Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 28 oktober 2013

All because two people fell in love...

 ...fniss! Jag tyckte det var en så passande titel till denna Lo.... som föreställer magen på min svärdotter Anna bara några få dagar innan vårt ljuvliga barnbarn kom.
 Det var en rolig Lo att göra... använde mig enbart av ett papper sedan blev det tyg, band, spets & wellpapp som fick göra resten.
Jag var med i en utmaning hos Fruarna Liljas Mara & fick utlottningspriset :) alltid kul med priser!

 Tags från klädesplagg är såå användbara.... många är ju redan pimpade & klara med snygga snören, mums! helt i min stil....
Köpte mig några nya mysiga mallar från Prima... här har jag använt modelling paste. När strukturen torkat har jag sprayat med Distress utblandat med vatten. Det svåraste är att sluta kladda ;) Är det någon som känner igen sig? kan tro det!!

Nysiga KramiZar från mig

2 kommentarer:

  1. En underbar Lo och ett vackert kort. Så fint dekorerat. Grattis till ett litet barnbarn.
    Jag väntar med spänning på vårt tredje om en månad:) Kram

    SvaraRadera
  2. Ååååh! Tack! ja det är en enormt underbar känsla att ha blivit farmor! Då får vi längta med spänning på ditt tredje :) KramiZ Ullkika

    SvaraRadera