Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 23 oktober 2013

Slipskort....

 ...till Idas svärfar som fyllde år nyss :) Jag var på Fruarna Liljas scrapmara för ett tag sedan & var med i en av utmaningarna att skapa ett "manligt" slipskort. Kul utmaning tyckte jag!! Så här blev mitt resultat....
 Använde mig av Tim Holtz papper som jag tyckte vad så där lagom manligt ;) Eftersom svärfadern är golfspelare... så hittade jag en liten charms i form av en golfklubba på den otrolig trevliga butiken på plats.... Porslinsblomman från Halmstad.
Jag & min vän Ann-Pi ska åka på en endagars Mara hos just Porslinsblomman om ett par veckor.... Längtar! eftersom det blir både scrap, hotell och massor av mys den helgen.
KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar