Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 1 februari 2010

Fler uppslag för vår almenacka...



Tjo på er allihop! det här är det sista uppslaget jag hunnit med... Var bara tvungen att ha med min Ida & hennes bästis Clara. De hade blivit målade inför en spökfest & visst blev de läckra ;) Den härliga diesen (huset & trädet) fick jag i julklapp av min älskade man. Man blir ju såå överraskad när det dyker upp scrappresenter.
KramiZar från mig till er!!

2 kommentarer:

  1. Tjenis!
    Jag skulle oxo vilja ha en sån besöksräknare som du har. Var hittade du den?

    SvaraRadera
  2. Tjo!
    Klicka på min besöksräknare... då kommer du vidare till de som erbjuder en sådan.
    Lycka till! Ullkika

    SvaraRadera