Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 9 februari 2010

Tack Jenny för fina spetsar & band mm...


... Ett litet bokmärke som Tack för allt fint som fanns i Jennys skrymsler & vrår. Tyvärr syns det lite dåligt att jag 3-D lackat på de embossade blomrankorna. Sydde även med mönstersöm längst ner & uppe... klicka på bilderna så syns allt liiite tydligare, om ni vill se närmare!
KramiZ Ullkika ---->@

1 kommentar: