Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 10 mars 2010

Väntan...

... För min del syftar jag på väntan att snön ska försvinna, men barnens väntan på min Lo syftar på; en "väntan" på Tomten.
Jag blev dock inspirerad att skapa denna sidan av just snön ;) sååå helt fel är den väl inte.
När jag mitt i melodifestivalen i lördags fick ett ryck & plockade fram detta foto mm så visste jag inte alls vad jag skulle hitta på. Hade gjort en skiss tidigare men den stämde inte alls med papprena jag ville använda, hm! Men efter lite snurrande på allt, så vips! var den klar ;)


Krackelerade fotohörnen & använde nagelfilen till fotona. Bokstäverna ville jag ha lite tjocka utan att använda "kuddar" så jag gjorde fyra av varje bokstav som jag limmade på varandra, fniss! förstod ni vad jag menade nu?!! Ialla fall ångrar jag att jag inte tog några till på varandra.

Spets, tyll, blommor, knappar & annat jag tycker om fick förståss följa med även här...
KramiZ till er från mig

2 kommentarer:

  1. vilken smart idé det där med bokstäverna!!!!det lär jag nog knycka av dig:)

    SvaraRadera
  2. ... Tänk dig för innan! ;) det tar en del tid, men har man inget annat att göra framför tv,n såå kan man sitta & veva.
    KramiZ Ullkika

    SvaraRadera