Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 25 augusti 2010

Den blomstertid nu kommer...

... Fick några beställningar till alla avslutningar inför sommaren. Här är ett av dem (best. var tre småkort) trots att det ser ut som ett stort kort här ;) Det är kul att göra något lite snabbt... Stämplade "Den blomstertid..." på ett ljust papper som fick ligga som bas under blommerna. Mycket slit, riv & chalkande sedan sydde jag som vanligt. Crackelerade den översta chipboardblomman med Distress crackle paint - tattered rose- Klart!! lätt som en plätt! Ha en go dag för det ska jag.... KramiZ//Ullkika

2 kommentarer:

  1. Mina mina mina...små underbara kort som jag fick ge bort!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. förresten..följ med mej på let's dance i morgon på mp!!

    SvaraRadera