Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 12 augusti 2010

Mera Misfits...

Som jag berättade fick sonen (den äldste) en tändsticksask & ett kort med temat; Misfits. Det är ett band som han älskar. Såå här kommer födelsedagskortet... Det skulle bli ett riktigt Tedkort & jag tror att jag slog huvudet på spiken ;) På själva bilden av den typiska Misfitsdöskallen har jag satt en stjärna av glas, det ni! det var faktiskt första gången jag använde mig av det materialet i min scrap.
Något annat nytt var kapsyler, fniss! det är absolut Ted. Som liten samlade han på dem & nu dricks det en & annan öl... sååå därav kom ideén till kapsylblomman.
Eftersom han är mammas lille goding så skulle även några hjärtan in på kortet ;) Rufsa lite i kanterna & fram med symaskinen så var det klart.
Imorgon ska jag träffa scraptjejerna igen hos Heidi & det ska bli så fantastiskt roligt efter det lååånga sommaruppehållet.
KramiZar Ullkika
Psst! det har hänt något med bloggen som jag inte får till riktigt... är inte bäst på bloggar, hm! allt har hamnat efter varandra. Hur rättar jag till detta??!! Någon som kan hjälpa?!!

2 kommentarer:

  1. Hej. Så är du igång igen. Roligt att se att du skal dela med dig av din kunskap hos Lisa till hösten. Ses!

    SvaraRadera
  2. Japp! nu börjar jag bli sugen på att lägga in grejer igen... Glad att få en kommentar av dig ;)
    Tänk vad kul att få inspirera fler...
    KramiZ U

    SvaraRadera