Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 4 december 2011

...Hejsan! nu var det bara två dagar sedan jag la in något! det artar sig ;) Idag har jag scrappat i några timmar med härliga vänner... jag fick gjort tre tändsticksaskar & två julkort samt ätit ute på Indisk resturang. I samband med matintaget såå "råkade" vi  hamna på en inrednings- och kortmakeri butik, hm! ingen av oss fem förstog hur det kunde bli så?!! :-D
Detta är ett kort med tomten Tomas som är en helt underbar liten filur tycker jag.... finns en hel serie med Tomasstämplar, men det var ett tag sedan jag köpte dem på en scrap-& stämpelmässa så var/om man kan få tag på dem nu vet jag inte... vet någon så skriv en kommentar gärna!!
Jag har använt Maja Designs nya julpapper & tejp Tim Holtz... Hoppas att er helg varit lika mysig som min! KramiZar från mig...Ullkika <3

2 kommentarer:

  1. MEN Julstjärnan då?! *host snörvel* Puss o Kram /Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken gullig liten Tomte!
    jättefint kort också förresten...Haha!

    Kram, Moj

    SvaraRadera