Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 22 december 2011

Oj vad jag ska tända många ljus i jul....

....ja så är det faktiskt! älskar ju tända ljus. Hade tänkt att ge bort någon av de tre askar  jag gjorde meen de passade så bra här hemma ;) Har gjort en till som Ida fick ta med sig till sin "svärmor"... men har faktiskt några till på lager som bara väntar... hihi!
I dagar har jag nu suttit med min dotters julbeställning... ett scrappat album till pojkvännen <3 såå kul att jobba med... men det visar jag efter jul.
Ha det bäst i julstöket <3 KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar