Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 5 december 2011

...oj vad glad jag blir när det är några som är inne & tittar till mig varje dag! hoppas att jag inspirerar er lite i alla fall!! ;)
Återigen Maja Design & om jag inte minns helt fel såå är det förra årets julpapper. Ängeln på tagsen har lite rosa toner i klänningen & tog upp den färgen med en rosa liten brads bredvid blomman i papp. Som alltid så använder jag spets & knappar... går inte att låta bli :D
Det sägs att det snöar...Hm! jag har då inte sett några flingor än.... men vi får hoppas på en vit jul!
KramiZ Ullkika <3

1 kommentar: