Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 1 december 2011

Ojoj! nu var det längesedan!!

...såg att det var 19 e oktober mitt senaste inlägg var, hm! meen nu är jag ju här igen... hoppas att ni kommer tillbaka & tittar. Jag har gjort massor av nytt & nu är det hög tid för alla julkort.... så massor av inspiration!
Här ett julkort med tags från ett klippark från Reprint.... såå läckra! finns med gammeldags tomtar också... det är Annelie som hade Inspirationshuset som designat dem. Där hos henne gick jag min första scrapkurs & blev totalt biten av denna hobby eller ska nog kalla det livsstil tror jag ;)
Blomman har jag snurrat ihop av ett brett pappersband.... enkelt & kul att göra! man kan ta bred brun tejp också för att få roskänsla... i alla fall till formen :)
Nu hoppas jag på härliga scrapdagar framöver med massor av julkortsgöra... börjar med en date imorgon= scrap med Heidi & sedan en heldag på söndag med scrapgänget.... längtar!
Såå har massor att visa er... KramiZ till er alla från mig <3 //Ullkika

1 kommentar: