Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 8 december 2011

 Köpte mig ett litet block med julpapper från "My Minds Eye"... vilket detta julkort är gjort på. Det enda som jag använt utöver i pappersväg är wellpapp.
Bredvid kälken stog det 25 dec, hm! såå vill jag ju inte ha det ;) & stjärnan fick först ha en liten bit papper i botten för att vi skulle slippa se 25.
24: e kommer tomten här i Vänersborg... :D.... såå det fick det stå på mitt kort. KramiZar från Ullkika <3

1 kommentar: