Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

lördag 24 april 2010

Att använda allt gammalt...

... Jag fotograferar hela tiden! Sedan vill man sätta in i familjealbumet... alla bilder är ju inte "vackra" eller något som man vinner tävlingar med direkt ;) men det är fina, roliga minnen som man vill bevara. Dessa kort är inte alltid så lätta att scrapa med... dels vill jag ha med många bilder men vill inte ha massor av sidor på varje tema så att säga. På denna Lo "Borås Djurpark" fick jag använt riktigt gamla papper som jag köpte på första Stämpel- & scrapmässan i Göteborg. Jag har liiite svårt att slänga eller sälja på loppis... i alla fall mina scrapsaker ;) för det kan alltid finnas tillfällen då man kan behöva det just slängda/sålda, fniss! Ååå se! dessa pälspapper blev ju använda tillslut, höhö!

Även några djurdies blev använda för första gången, wow! Barnen tyckte denna & sida var supercool, kul! För man vill bläddra i albumen & minnas roliga händelser tillsammans med familjen. Inte bara producera en massa "fina" sidor...
Ikväll ska jag hem till min vän Anne-Sophie & hon tyckte jag kunde ta med mig lite grejer... kanske får jag gjort något litet bokmärke eller kort, vem vet.
KramiZar i massor//Ullkika

1 kommentar:

  1. Vilken läcker layout!!

    Tack för kommentaren i min blogg, *lol* betyder "laugh out loud" :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera