Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 20 april 2010

En beställd burk...

... Fick en beställning på en burk i samma nyanser som jag gjort förrut. Började på Wänerscrapen, men det blev sådant stress till en tävling med altrat så jag blev inte nöjd, hm! Den såg ut som en tårta då, fniss! visst kan man göra tårtor om har bestämt sig för det ;) Men det hade ju inte jag...
Nåja! lite bättre blev det efter lite småändringar.
Men som sagt... snarlikt en gammal burk jag gjort. Ha det så gott i vårsolen! KramiZ Ullkika
Psst! nu håller jag på med något helt annat, ett uppslag om Borås djurpark, ojoj!
Kommer inom kort hoppas jag, tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar