Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 5 april 2010

Mera kort för Pysselakuten...

... Jag fick inte bara utmaningspapper av Liza, jag menar lila & bakelsepapper i rosa, fniss! De här ljuvliga papprena av Maja design går det ju inte att misslyckas med. Jag bara älskar dem!!
Har nog fått lite pippi på rosetter nu... har gjort det på mycket. Visst är det en härlig blå färg?!! Det är sådana fina kanter på Maja designs papper, som man kan scrapa med. Hoppas Liza blir nöjd & att folk som kommer till butiken blir inspirerade till att skapa mera. Imorgon tisdag har hon lite mingel på kvällningen... sååå några av oss syns nog där!
KramiZar från mig <3

1 kommentar: